Kosár

Az Ön kosara üres.

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A megjelenített termékek online megrendelhetőek. Megrendelés esetén futárszolgálattal (GLS/MPL) küldjük ki a terméket, melyet utánvételes fizetéssel vagy a megadott bankszámlaszámra előre átutalással fizethető! Személyes átvétel,megrendelés után előzetes időpont egyeztetéssel lehetséges címünkön.

 A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27 %), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

 

 

ELADÓRA VONATKOZÓ ADATOK 

-          Üzemeltető/szolgáltató neve: Szerelvény Délpest Kft.

-          Székhely: 1238 Budapest, Gombosszeg utca 15.

         Telephely:  1239 Budapest, Ócsai út 6. ( A Polimer gyár területén belül )

-          Telefonszám/Fax +36-1-284-14-62   +36-30-573-2601

-          E-mail: info@szerelveny-dp.hu

-          Cégjegyzék szám: 01-09-917218

-          Nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

         Bankszámlaszám: 11720018-20307880

-          Adószám: 14732135-2-43

-          Szerződés nyelve: Magyar


A vásárlás regisztrációhoz kötött! Megrendelni kizárólag a webshopon keresztül vagy e-mailben lehetséges (info@szerelveny-dp.hu). Amennyiben leadja megrendelését úgy elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket!

 

 

 

Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza az „ok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Kosár tétel eltávolítása” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően kattintson a „Kosár frissítése” gombra.

  2. Ha befejezte a vásárlást, kattintson a „Kasszához” gombra!

    1. Fizetés beállításai: Itt megtekintheti a „Kosár” tartalmát. Új felhasználó esetén meg kell adnia a „Számlázási információk”-at, illetve a „Szállítási információk”-at. Azonosság esetén ezt egy jelölőnégyzet kipipálásával jelezheti! Korábbi vásárlók esetén megjegyzi a webshop a szállítási és számlázási információkat, ezt egy legördülő listából lehet kiválasztani!

      Fizetési módjaink:

      Átvétel módja

      Fizetési mód

      Házhozszállítás

      Utánvétel

      Házhozszállítás

      Előre átutalással

      Személyes átvétel.

      Kézpénz/Előre átutalás/

      Szerződő partnernél utalás

      Ezután láthatja a meg vásárolt termék (termékek) kiszámított végleges árát. A szállítási költség a termék (termékek) súlyától változik.

  3. Az adatok megadását követően a " Kattintson ide a megrendelés véglegesítéséhez" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

  4. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást fog kapni és telefonon vagy e-mailban megfogjuk keresni a pontosítás érdekében,és az áru várható megérkezés dátumáról. Ehhez szükséges, hogy a regisztrációnál pontosan adja meg az e-mail címét, mert ezen keresztül tartjuk a kapcsolatot! A megrendelést követő 24 órán belül értesítjük a megrendelés elfogadásáról!

    Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaigazolás hiányát betudhatja a helytelenül megadott e-mail címre, vagy a megtelt postafiók tárhelynek is! Ezek helyességére, illetve a szabad területre fokozottan figyeljen oda!

    Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, csak be kell jelentkeznie.

 

 

 

A megrendelt termék fizetésének módja

Az utánvételes megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

 

 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit az MPL futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása megtekinheti a főoldalon található szállítási költségeknél.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük!


 A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Jótállás, garancia:

A jótállási igény a csomagban kapott jótállási jeggyel vagy a számlával érvényesíthető. Tartós fogyasztási cikkek esetén a jótállás időtartama 1 év, mely a cikk átvételével (kézbesítés) kezdődik.

A csaptelepek garanciája abban az esetben érvényes, hogyha a vízvezetéki rendszeren vízszűrő be van építve!


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az értékesítő kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú, továbbértékesítésre alkalmas terméket  köteles visszavenni!

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

12. Adatkezelési információ

Tájékoztatjuk, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében, tároljuk. Cégünket törvény kötelezi egyes dokumentumok minimum 5 évig tartó megőrzésére, ennek eleget teszünk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél (pl: szállító cég) a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ezen alvállalkozók nem jogosultak az Ön adatainak eltárolására, továbbadására, saját célú felhasználására.

  1. Értelmező rendelkezések
    1.1. Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja.
    1.2. Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek  összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése.
    1.3. Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés.
    1.4. Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat- teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő kezeléséhez.
    1.5. Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve, hogy a technikai feladatot az adaton végzik.
    1.6. Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is - adatok feldolgozását végzi.
    1.7. Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy.
  2. Az adatok megismerésére jogosult természetes és jogi személyek:
    az Adatkezelő Alapszabályában és SZMSZ-ében meghatározott vezetősége, munkavállalói, illetve a vezetőség által külön erre felhatalmazott személyek jogosultak megismerni. Adatkezelő az adatokat nem teszik közzé, harmadik személyek számára – jogszabály által meghatározott kötelezettség kivételével - nem adja ki.
  3. Az adatok megismerésére jogosult természetes és jogi személyek:
    az Adatkezelő meghatározott vezetősége, munkavállalói, illetve a vezetőség által külön erre felhatalmazott személyek jogosultak megismerni. Adatkezelő az adatokat nem teszik közzé, harmadik személyek számára – jogszabály által meghatározott kötelezettség kivételével - nem adja ki.
  4. Az adatkezelés jogalapja, módja és célja
    4.1. Az adatkezelés jogalapja az Ügyfél önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást az Ügyfél a fentiekben megjelölt adatok kezelése tekintetében jelen adatvédelmi szabályzat előzetes megismerését követően, kifejezett elfogadással, a szükséges adatok önkéntes átadásával adja meg.
    4.2. Az adatkezelés célja a munkaügyi nyilvántartás és a költségvetési kapcsolatrendszer biztosítása a  szükséges adatokkal. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten tárolja. Ügyfél a kifejezett hozzájárulással teszi lehetővé, hogy személyes adatait az adatkezelő kezelje.
    4.3. Az Ügyfél által megadott telefonszám és e-mail cím adatkezelő általi felhasználási célja a következő: a folyamat során kapcsolattartási célokat szolgál.
    4.4. Az Adatkezelő az Ügyfél adatait elsősorban számítástechnikai eszközzel végrehajtott adatfeldolgozással kezeli, másodlagosan papír alapon történik az adatok tárolása. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztika-készítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme.
    4.5. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat jelen szabályzatban írt céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - a felhasználó előzetes, kizárólag kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.
    4.6. Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Ügyfél adatainak megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott adatokkal kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.
  5. Az adatkezelés időtartama
    5.1. A kötelezően megadott adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart. A regisztráció során rögzített adatok megváltoztatását, vagy törlését az Ügyfél az adatfelvételt követően bármikor kezdeményezheti.
    5.2. Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését.
  6. Az adatokat megismerni jogosult személyek köre
    6.1. Az adatokat elsődlegesen Adatkezelő, illetve Adatkezelő belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át.
    6.2. Az informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Adatkezelő adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, könyvelő) vehet igénybe. Adatkezelő az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.
    6.3. A fentieken túl az Ügyfélre vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve az Ügyfél hozzájárulása alapján kerülhet sor.
  7. Az ügyfél jogai
    7.1. Az Ügyfél bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Adatkezelő által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat. Ügyfél jogosult továbbá adatai törlésének kérésére 8.3 pontban megadott elérhetőségek útján.
    7.2. Szolgáltató az Ügyfél kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást
    . Amennyiben az Ügyfél szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg, vagy bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult az Ügyféllel szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetbenminden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.
  8. Egyéb rendelkezések
    8.1. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.
    8.2. Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.
    8.3. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot az Ügyfelek előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően az Ügyfél a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Szabályzatban foglaltakat. Az Adatkezelő magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen szabályzat tartalmát, és kötelezettséget vállal arra, hogy szolgáltatásával kapcsolatos adatkezelése megfelel a jelen szabályzatban megfogalmazott előírásoknak.

Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek eleget teszünk.

Adatait nyilvántartásunkban 5 évig kezeljük.
Amee
nnyiben adatai megváltoznak, kérem jelezze!

Adatai törlését kérheti e-mail-ben ( info@szerelveny-dp.hu ) vagy levélben ( 1238 Budapest, Gombosszeg u. 15. ).